lørdag 5. september 2009

Mgpj

Hmmm nå er klokka 2145, og endelig er mgpj ferdig. Har brukt hele, vel nesten hele dagen til dette i dag. Helt siden kloken to og ja altså helt til nå....det blir 7t og 45 min. Det er vel sånn det blir da man vet at barna bare er til låns for en bitte liten stund. De har hatt det gøy i dag, og det har jeg også. Vi er slitne alle sammen nå.


Planlegger seiltur i morgen, i følge yr skal været bli tålelig bra, men så er det denne influensa A(H1N1) som ligger som et spøkelse i kulisssene. Min eldste datter som er plaget med astma har nå vært syk i en uke, og er på bedringes vei, men så har jeg ei som er litt mindre hun har også astma. Så det kan være at det blir en uke til med nattevåk. sove det kan man gjøre siden var alltid mitt motto før, før da jeg var ung, vakker og lovende. Gjett om jeg har møtt meg selv i døra.

Ingen kommentarer: