lørdag 10. oktober 2009

Ad barnebursdag

Jeg ble dessverre gressenke akkurat den dgaen jeg skulle ha 6 års bursdag for min yngste datter, og ved et uhell var det bedt 20 stk små prinsesser. Jeg hadde lagt ved noen ekstra innbydelser i tilfelle vi hadde glemt en eller to jenter i klassen da klasselistn ennå ikke var kommet. Med det resultat at Mille Marie hadde delt ut alle tyve invitasjonene.

Hva gjør man da?

Jo nå skal du få høre-
Kopier opp monopolpenger og klipp slik at det er nok til alle, jeg var så dum å kopiere 1000, 5000, og 10000... det ble for vanskelig en liten prinsesse var så lei seg fordi hun hadde bare to lapper(10000x 2). Det beste er å ha bare en valør feks 1000, eller hva man har for hånden. Da blir det lettere for alle å betale etc.

Det er veldig stas for alle å selge og kjøpe. Det er kanskje tryggets at en voksen eller et større barn håndterer pølser ut av varm kjele:) Men i butikke hadde vi også: tyggis, drops, muffins, popcorn, potetgull, brus og selvfølgelig gratis vann

Barna elsket dette! Jeg også for barna stod i kø; hentet pølser, brus og vann selv i stedet for at jeg sprang frem og tilbake som et pisket skinn:)

Ingen kommentarer: