tirsdag 3. november 2009

Høst & astma


Rart det å få oppklaring hvor befriende det kan være!!! Har etter mye om og men fått diagnostisert og medisinert min astma:) Jeg gråt selvfølgelig mine modige tårer da jeg skjønte det faktum at jeg faktisk har astma, men du så deilig å vite hva som feiler meg. Gjett om jeg har vært innom mange diagnoser alt fra forkjølelse- svineinfluensa-lungekreft. Så her er det ny giv!

Nå skal jeg rense kjøleskapet for kålrøtter, blomkål, brokkoli som ikke er blitt spist da husmor har hatt lav middagsinnsats i sykdomsperioden.

Alle disse skal nå skrelles, forvelles og fryses. Deilig å bare kunne ta opp ferdig kuttet og forvelte kålrotterninger den dagen pinnekjøttet skal serveres. Blomkål og brokkolien blir nok puttet i en suppe om ikke for mange dagene. Jeg fant inspirasjon og oppskrift her.

Ingen kommentarer: